Pages

Tuesday 22 May 2018

Me = Japanese



Hi my name is Bradley. I like sport and gaming. I play game like fortnite and call of duty and sports like rugby or basketball.

I am fourteen, I have blue eyes brown hair and i am six foot one. I have five brothers. My brith day is in the 24 of may  
こんにちは私の名前はブラッドリーです。私はスポーツとゲームが好きです。私はfortniteのようなゲームをし、ラグビーやバスケットボールのような義務とスポーツのコール。

私は14歳、私は青い目の茶色の髪があり、私は6フィートです。私には5人の兄弟がいる。私の賢明な日は5月の24日です


こんにちは私の名前はブラッドリーです。私はスポーツとゲームが好きです。私はfortniteのようなゲームをし、ラグビーやバスケットボールのような義務とスポーツのコール。

私は14歳、私は青い目の茶色の髪があり、私は6フィートです。私には5人の兄弟がいる。私の賢明な日は5月の24日です



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.